Geplaatst door: Caffè di Mauricio

Datum: 22 oktober 2018
Persoonlijk advies

Geef jij jouw gasten een persoonlijke ontvangst met koffie?

‘Nog nooit aan gedacht!’, horen wij vaak.
Maar, is het dan zo’n gek idee? Eigenlijk niet. Het is zelfs verrassend te noemen!

Uit diverse onderzoeken is namelijk gebleken dat het aanbieden van een lekker kopje koffie nog altijd hoog scoort bij gasten. Gastvrijheid is niet iets wat stopt bij alleen een glimlach en goede service.

Gasten willen graag verrast worden bij aankomst.

‘Leuk idee, maar hoe zou ik dat kunnen doen?’ Kijk allereerst eens naar de manier waarop jouw gasten aankomen. Vermoeid? Hebben ze er een lange rit op zitten? Komen ze aan met hoge verwachtingen en hoe kun je daar bij aankomst direct aan voldoen?

Warm Welkom

Een hartelijk welkom kun je bijvoorbeeld geven door direct bij aankomst al een kopje koffie aan te bieden. Of, als dat niet kan, een verrassend welkom creëren met een ‘Welkom!’-tegoedbon voor een gratis kopje koffie. Meteen een goed idee om jouw gasten de kantine of het restaurant te laten ontdekken. Verrassend simpel toch?

Maar dan wel met échte koffie!

Bezuinig dan niet op de koffie maar gebruik de Italiaanse beleving van échte bonenkoffie. Zorg voor een passende, uitstekende koffiemachine en schenk een lekker bakje koffie voor jouw gasten. Kwaliteit wordt steeds meer gevraagd en jouw klant zal dit warme welkomstgeschenk zeker waarderen.

Wij helpen je graag persoonlijk verder bij de uitwerking van dit verrassende idee.

Team Caffè di Mauricio